Načítavam


Tvoje pripojenie na internet je pomalé. Trpezlivosť prosím...

Calvin Klein: V novej kampani vystupuje gay pár


Calvin Klein: V novej kampani vystupuje gay pár

Kampaň značky Calvin Klein, #mycalvins, po prvýkrát v histórii predstavila svoju kolekciu tak trochu inak, pármi rovnakého pohlavia. Autori sa snažili zachytiť pravdu o tom, ako tieto páry flirtujú a randia pomocou aplikácii na smartfónoch. Spodné prádlo značky Calvin Klein je veľmi obľúbené a známe medzi gaymi na celom svete. Je naozaj potrebné pre túto módnu značku spraviť niečo viac, aby bola v srdciach LGBT komunity?

Jeseň/Zima ,,sexting” kampaň, v ktorej spoločnosť predstavila novú kolekciu džínsov, prekrytú reálnymi konverzáciami párov rovnakého pohlavia, kde jeden muž žiada toho druhého, aby mu sprístupnil svoje súkromné fotografie. Ten najprv odmietne, ale po druhý krát mu prístup povolí. Gay pár v kampani stvárnili sexy muži Reid Röhling a Ethan James Green.

,,Naša kampaň zachytáva pravdu o flirtovaní, randení, stretávaní sa a o slobode, ktorú máte cez mobilné dating aplikácie,” povedala Melisa Goldie, výkonná riaditeľka pre marketing Calvin Klein.

Komentáre


Tento článok ešte nikto nekomentoval. Buď prvý!

Hore